04-957-77-45 ira@taxreport.co.il

אליאן אירה

רואת חשבון, חברת לשכת רואי חשבון בישראל
04-957-77-45
0547-933-989

אליאן אירה

רואת חשבון, חברת לשכת רואי חשבון בישראל
04-957-77-45
0547-933-989

אליאן אירה

רואת חשבון, חברת לשכת רואי חשבון בישראל
04-957-77-45
0547-933-989

פתיחת עסק וניהולו

כאשר משרד רואי חשבון – אליאן אירה מטפלים בעסק שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים כי העסק שלכם נמצא בידיים טובות!

פתיחת עסק בחיפה

ליווי עסקים בראשית דרכם וקבלת ההחלטה על סיווג הראשוני של העסק – פטור, מורשה או חברה בע"מ.

 

משרד רואי חשבון – אליאן אירה יספק לכם את הליווי האישי והשירותים המתאימים לצרכי העסק החדש שלכם, בין אם אתם עוסקים פטורים, עוסקים מורשים או בעלי חברה בע"מ.

פתיחת התיק, אשר מהווה את השלב המעשי הרשמי הראשון בהקמת העסק, בו נקבע סיווג העסק, ייעוץ של רו"ח מקצועי יאפשר לכם לוודא, כי הבחירה בסיווג מסוים היא הנכונה לעסקכם, וכי היא איננה עתידה לגרום בעיות בהתפתחותו ובפעילות של העסק שלכם. שינוי מעמדו של העסק לאחר פתיחת תיק במעמד מסוים צריכה להתבצע באופן מקצועי ובתזמון הנכון.

מובן מאליו כי לרשותו של אדם פרטי או אפילו בעליו של עסק, לא תמיד עומדים הכלים, הידע המקצועי והאמצעים  לעקוב אחרי כל ענייני המיסוי המוטלים עליו, להבין את דקויותיהם, ולדעת אם ומתי נוצר חוב מול הרשות. היות והמדינה מעניקה למוסדות אלה אפשרות גישה ישירה להוצאה לפועל, חשוב להיעזר בשירותיו של רואה חשבון מקצועי, המצוי בסוד העניינים ומכיר את המערכת.

ייצוג מלא ברשויות המס

כאשר אתם מיוצגים על ידי המשרד שלנו בכל רשויות המס (האוצר אגף מס הכנסה, מס ערך מוסף והמוסד לביטוח לאומי) תזכו בייצוג מקצועי מלא. בדרך זו, תוכלו גם להימנע מעשיית טעויות, אשר עלולות לעלות לכם ביוקר.

שירותי הנהלת חשבונות לעסקים

השרות שלנו לעסקים כולל התייחסות לכל אספקט הפיננסים והמיסוי של העסק, מהסדרתם ורישומם של כל המסמכים הנדרשים, מילוי והגשת הדו"חות החודשיים, שנתיים והצהרות ההון. השירות והליווי המקצועי שלנו מאפשרים לכם לרוץ קדימה ולפתח את העסק, מבלי להקדיש מחשבה לדרישותיהן של רשויות המס השונות ולחוש בלב שקט בכל הקשור לניהול החשבונות שלכם.

מחליפים רואה חשבון?

במעבר לקוחות ממשרדי רואי חשבון אחרים, אנחנו דואגים לשחזר את כל החומר בצורה מדויקת ושלמה.

r

בדיקות תקופתיות של רמת הרווחיות של העסק לצורך קביעת מקדמות מס

השירות שלנו כולל בין היתר בדיקות תקופתיות של דו"ח רווח והפסד של העסק לצורך קביעת תחזית תשלום המסים (מס הכנסה וביטוח לאומי). אנו רואים בכך חשיבות רבה וחלק בלתי נפרד מהנהלת החשבונות, זאת במטרה למנוע "הפתעות" בעת הגשת דו"ח שנתי, לאזן את תשלומי המס במהלך שנת מס שוטפת ולהמליץ לכם על דרכים לחסכון במס.

בדיקות תקופתיות מאפשרות לראות את מצבו של העסק בכל נקודת זמן ולקבל החלטות נכונות!

תכנון מס חוקי

אנחנו במשרד רואי חשבון – אליאן אירה מאמינים כי עסק מרוויח זקוק להקלות האפשריות אותן מאפשרת שיטת המיסוי הישראלית. אנחנו רואים זאת כחלק ממשימתנו כרואי החשבון שלכם, לספק לעסק שלכם תכנון מס חוקי, אינדיבידואלי ואופטימלי. זאת, מתוך האמונה כי תכנון מס חוקי איננו בגדר המלצה בלבד אלא מהווה חובה לכל עסק שרוצה להרוויח ולהצליח.

Share This